Module 2 နဲ့ 3 သင်ပြီးရင် ဒါမျိုးလုပ်တတ်ပြီ။
Level : intermediate level
Duration: over 42 hours
Lessons : Organic modeling, unwrap, texture paint
Video သင်ခန်းစာနမူနာများကို အောက်မှာကြည့်လို့ရပါတယ်။
Blender General Course Module 2 မှာ အရင် module 1 တုံးက သင်ထားခဲ့တဲ့ tools တွေကို အသုံးပြုပြီး ကိုယ်ပိုင် 3D character model တခု ဆွဲတာကို သင် ပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။
Blender မှာပါတဲ့ modeling tools တွေကို အသုံးပြုတတ် ပြီးသား သူများ အတွက် သင်ခန်းစာများဖြစ်ပါတယ်။ 3D ကို လုံး၀ မတတ်သေးသူများက Module 1 မှ စလေ့လာပါ။
Module 2 မှာ Section 12 ခုပါ ပါတယ်။
Section 1, 2, 3, 4 ( Boy modeling)
ဒီ sections များမှာ 3D modeling tools များကို သုံးပြီး ညာဖက်မှ ကောင်လေးပုံကို အစအဆုံး ဆွဲသားနည်းများကို အသေးစိတ် သင်ပေးထားပါတယ်။ ဒီ lessons များမှာ Lowpoly modeling နည်းစနစ်များကို အသုံးပြုပြီး ဆွဲထားပါတယ်။ အလွယ်ဆုံးနဲ့ ထိရောက်သော Modeling နည်းစနစ်များကို ဆရာနှစ်ပေါင်းများစွာ ပြုလုပ်ခဲ့သော 3D project များ ရဲ့ အတွေ့အကြုံများကို ပါ ပေါင်းစပ် သင်ကြားပေးထားပါတယ်။
Section 5 (cloth modeling)
ခုအပိုင်းမှာ Boy model အတွက် အ၀တ်အစားတွေကို ဆွဲနည်းသင်ပေးထားပါတယ်။
Section 6 (unwrap)
3D model ပြုလုပ်ပြီးပါက အရောင် ခြယ်ရန် ( Texture painting ) ပြုလုပ်ရန် အတွက် ( unwrap ) 3D model ကို ဖြန့်ခြင်း ပြလုပ် ရပါတယ်။ Unwrap ပြုလုပ်တဲ့ tools တွေကို ရှင်းပြပြီး လက်တွေ့ ပြုလုပ် ပြထားပါတယ်။
Section 7 (Sculpting Girl Face)
Boy model ကို ခဏ ထားလိုက်ပြီး girl model ကို ဆက်လက် သင်ကြားပါတယ်။ boy model ကို ဆက် လက် လေ့ကျင့်လိုပါက Section 10 ကို ကျော် ပြီး ကြည့်လို့ရပါတယ်။ Blender Sculpting နည်းစနစ်များနဲ့ Brush များ. ။Sculpting နည်းစနစ်များကို သင်ကြားပေးထားပါတယ်။ Sculpting နည်းစနစ်ကို အသုံးပြုပြီး Girl Face ကို အစမှ အဆုံး ဆွဲ နည်းကို သင်ပေးထားပါတယ်။
Section 8 ( Retopo)
Retopo ဆိုတာက High poly model ( Sculpting နဲ့ ဆွဲထားတဲ့ model ) ကို ထပ်ပြီး Low poly ပြန်ဆွဲတာကို ခေါ်ပါတယ်။ Sculpting နဲ့ ဆွဲထားတဲ့ Girl မျက်နှာက Point 5 သိန်းလောက် ရှိတာကြောင့် Animation လုပ်လို့မရပါဘူး။ ဒါကြောင့် အဲဒီ model ကိုထပ်ပြီး Low poly model ပြန်ဆောက် တဲ့ နည်းစနစ် ကိုသင်ပေးထားပါတယ်။ Blender ထဲမှာ လူသိနည်းတဲ့ နည်းစနစ် ကို သုံးပြီး ဆရာရဲ့ ကိုယ်ပိုင် နည်းစနစ်နဲ့ အလွယ်ဆုံးနဲ့ အကောင်းဆုံး ရအောင် သင်ပေးထားပါတယ်။ မျက်နှာ ပြီးတော့ Girl Body အတွက် Body အသစ် ထပ်မဆွဲပဲ Boy model က Body ကို ပြန်ယူပြီး ပြုပြင် နည်းကို ပြထားပါတယ်.။ ခုလို လုပ်ခြင်းဖြင့် အသစ် ထပ်ဆွဲစရာ မလိုလိုံ အချိန်ကုန် များစွာ သက်သာပါတယ်။
Section 9 (Girl Cloth Modeling)
Girl model အတွက် အ၀တ်အစားများကို ပြုလုပ်ပုံကို သင်ပေးထားပါတယ်။ Fitting ကျစေရန် Gilr body တွင် ထပ်ပြီး အ၀တ် အစားများကို ပြုလုပ်နည်းများ သင်ပေးထားပါတယ်။ Boy model ကိုဆွဲတဲ့ နည်းစနစ်များထက် ပိုမို အဆင့်မြင့်တဲ့ နည်းများ နဲ့ သင်ပေးထားပါတယ်။ Boy modeling က Beginner level ပါ ။ Girl modeling က intermediate level ဖြစ်ပါတယ်။
Section 10 (Body Texture Paint)
Boy model နဲ့ အ၀တ်အစားများ အားလုံးကို 3D texture paiting ( အရောင် ဖြည့်ခြင်း နည်းစနစ်များ အစုံကို သင်ပေးထားပါတယ်။ ) အရာင်များဖြင့် Brush ဖြင့် ဆွဲနည်း။ ဓါတ်ပုံများကို သုံးပြီး texture ဖြည့်နည်းများကို အစုံအလင် သင်ပေးထားပါတယ်။ Texture painting ပြုလုပ်ရာတွင် 3D programe သာမက Photo editing software ( like photoshop )တခုပါ တပ်ထားရန် လိုပါတယ်။ Photoshop မတတ်သူများ ပါ လိုက်လုပ်နိုင် အောင် photo editing lessons များကိုလည်း ထည့် သွင်း သင်ပေးထားပါတယ်။ ဓါတ်ပုံ format အမျိုးအစားများ စသည်ဖြင့် 3D သမား သိသင့်သော ဗဟုသုတများကို ပြည့်ပြည့်စုံစုံ သင်ပေးထားပါတယ်။ သိသူများကို ကျော် သွားပြီး / မသိသေးသူများ သေသေချာချာ အကုန် ကြည့်ပါ။
Section 11 (Girl Texture Painting)
ခု section မှာ Boy texture painting ထက် ပိုမို အဆင့်မြင့်သော နည်းစနစ်များကို သင်ပေးထားပါတယ်။ ဒီ lessons များက intermediate level ဖြစ်တာကြောင့် Boy texture painting lessons များကို အရင် တတ်မြောက်အောင် လေ့ကျင့်ပြီးမှ ဆက်လက် လေ့လာပါ။ Shader editor ကို ပိုမို detail သင်ပေးထားပြီး node များနဲ့ layer များပြုလုပ်ပြီး texture paint ပြုလုပ်နည်းများ ပါပါတယ်။ color map, roughness map, bump map စသည်တို့ ကို ရှင်းပြထားပြီး။ ကိုယ့်ဘာသာ ဖန်တီးနိုင် အောင် သင်ပေးထားပါတယ်။
Section 12 (Cycle Render and Hair)
ဒီ section မှာ lghting and cycle Render အကြောင်းကို အကျယ်တ၀င့်
ရှင်းပြထားပါတယ်။ Quality ကောင်ကောင်း ရအောင် cycle Render ကို သုံးပါ။
Blender software သုံးတဲ့ သူတွေရဲ့ အဓိက အမှားက Eevee render ကို
သုံးနေကြလို့ပါ။
Cycle render ကို သုံးလိုက်ရင် ဘာကို ပဲ Render လုပ်လုပ် လှပါတယ်။
Blender particel နဲ့ မျက်ခုံးမွေး, မျက်တောင် မွေး၊ ဆံပင် အဖြာင့် ၊ အကောက် ၊
ကျစ်ဆံမြီး စတာတွေကို ပြုလုပ်ပုံ များကို စုံအောင် သင်ပေးထားပါတယ်။
Section 13 (Hard Surface Modeling)
ခု Section မှာ ND add-on ကိုသုံးပြီး hard surface modeling ပြုလုပ်တဲ့ နည်းများကို သင်ပေးထားပါတယ်။ Modifier များကို အသုံးပြု ပြီး Modeling ပြုလုပ်တာကြောင့် ပုံများကို လိုအပ်သလို ပြန်ပြင်နိုင်ပါတယ်။ ခုလို modeling ပြုလုပ်တဲ့နည်းဟာ ဆိုရင် ပုံမှန် poly modeling ပြုလုပ်တဲ့နည်းများထက် အများကြီး ပိုမြန်ပါတယ်။ ခုပုံထဲမှာ ပါတဲ့ model ဆွဲနည်းကို အစအဆုံး သင်ပေးထားပါတယ်။
Go Back >>